zondag 15 oktober 2017

week 41

Ik weet niet wat het is, maar de weken schieten gewoon voorbij.
En het is nu niet zo dat mijn leven van drukdrukdruk is.....

Maar het was wel een week met een hoop speciale momenten.

Zo verjaarde mijn lief voor de 44ste keer.
En natuurlijk hoorde daar taart bij.
Onze regel is; de jarige kiest en ik bak.



Witte chocoladetaart met frambozen.

Ook zag ik die zelfde dag mijn jongste zoon zijn diploma in ontvangst nemen.
Nu is hij echt officieel afgestudeerd!!



Dit zijn echte trotste moeder-momenten.

Verder natuurlijk ook weer schoolbieb en nu met een boekenmarkt, waarbij wij met de bieb, boeken verkochten die nauwelijks meer uitgeleend werden.
En waar ook de kinderen hun oude boeken mochten verkopen.


Een half uur lang waren alle gangen bezet door kinderen op kleedjes met hierop hun verkoopwaar uitgestald, waarna ouders en kinderen rondgingen keken en kochten.
Ook miss T zat met een stapeltje oude boeken en kwam mij al vrij snel trots melden dat ze alles had verkocht, waarna ze van haar opbrengst weer een ander boek kocht.

De rest van de week ging redelijk vlotjes voorbij.
Fijn herfstweer, dus miss T en ik pakken 's ochtends de fiets en ik geniet van het stukje vanaf haar school naar mijn werk.
En nu hebben we weekend en miss T herfstvakantie, dus de komende week zal ons ritme wat anders verlopen. Al is het alleen omdat ik maandag ga werken.

5 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met manlief en zoonlief. Ziet er goed uit die taart.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh leuk, wij hadden ook kleedjesverkoop op school!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je mannen en oh die taart ziet er heerlijk uit, werkze morgen
    X es

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd joh, met alles en iedereen! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met de mannen! Knappe zoon zeg, en wat ziet je taart er heerlijk uit !

    BeantwoordenVerwijderen