zondag 18 juni 2017

zomer

Ineens is het zomer.
Wanneer ik  's ochtends naar beneden kom, zet ik meteen de tuindeur open en ga ik heel even (nadat de katten eten hebben gehad) op het bankje zitten genieten van de vroege ochtend.
Fietsen naar m'n werk doe ik nu met plezier, ik kijk er naar uit om moeder fuut met twee jongen in de sloot te zien dobberen.


En in de tuin is het nu zalig.



Alhoewel sommigen het nu toch iets te warm vinden en verkoeling zoeken in de schaduw of op de koele vloer.



Laatst zei ook een van mijn kinderen dat hij niet begreep dat terwijl ik zo van zon en warmte hou, ik naar Noorwegen (en dan ook nog erg noordelijk) op vakantie ga 😊
Maar dan weet deze lieverd niet hoe mooi en ruig de natuur daar nog is. En dat ik ook heel veel van wandelen hou en dat ik dat liever bij een temperatuur van rond 20 graden doe.


Maar voorlopig hebben we eerst een drukke week in het vooruitzicht en dan vooral voor miss T.
De komende week, heeft zij de 'bouwsprong' ; afscheid van de middenbouw en welkom in de bovenbouw. Dan mag ze ook gaan afzwemmen voor haar A-diploma; het is haar gelukt,  na wekenlang extra oefenen met haar vader, kreeg zij vandaag ook het briefje voor het afzwemmen mee.
En dan mag ze daarna ook nog deelnemen aan een voorstelling/demonstratie van haar dansvereniging.
Dus ik ga mij hier alvast maar geestelijk op voorbereiden  (op een ligstoel in de tuin)

5 opmerkingen:

  1. Bij jullie is het ook lekkere zomer, hier is het heel benauwd en zo warm. En naar Noorwegen, snap ik gelijk hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nu is het heel erg warm,zeer warm,ik zit binnen met de ventilator aan,ik kan echt niet tegen deze hitte,maare noorwegen lijkt me erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik weet niet wanneer jullie die kant op gaan. Maar mocht je rond 8 augustus langs Zweden rijden, die dag trouw ik. Wees gerust welkom <3

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh dat was wel heel leuk geweest, maar dan zit onze vakantie er al weer op en zijn we al terug in Nederland!

      Verwijderen
  4. heerlijk hè zomer ik geniet met je mee en geniet van de bouwprong, mooie sprong de toekomst in
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen